You found me!
logos

De 21ste eeuw heeft gezorgd voor een grote overload aan informatie. Overal waar we kijken worden we geconfronteerd met diverse soorten informatie. Vaak complex, ongestructureerd en onnodig.

Nu het industrieële tijdperk ten einde is gekomen en wij als marketeers, ondernemers, maar vooral als persoon met unieke kwaliteiten tegen een muur aanlopen, wordt het tijd om te veranderen.
De vraag is echter, wat kunnen we dan veranderen? De woningbranche is een goed voorbeeld waar het lineaire model niet meer werkt. Maar ook binnen Technologie zie je dat veel bedrijven vasthouden aan lineaire modellen. Inplaats van blind door te varen en hopen dat je uit de mist komt is het veel beter om voor een andere oplossing te kiezen.

Een blauwe oceaan, een nieuwe koers waar volop kansen liggen. Maar hoe kun je dan in de mist zien waar jouw open wateren zich bevinden? Daar ligt het grootste probleem waar veel bedrijven tegen aanlopen. De meeste volgen simpelweg de concurrent en proberen door middel van prijs te winnen. En het probleem kan zich vormen daarbij dat je deze weleens zou kunnen winnen. De race naar beneden leidt tot grote verliezen en zal niemand iets goeds doen.

Inplaats van prijsvechten gaat dit nieuwe tijdperk om de consument, om jouw klant. Het product is de reclame en jouw klanten haar ambassadeurs. Als jouw product niet uniek is en geen meerwaarde heeft ten opzichte van de concurrent dan zit je nog steeds vast in rode wateren waar iedereen vecht voor een klein deel. Waarom niet op zoek gaan naar iets unieks, iets wat geheel bij jou past en wat meerwaarde heeft voor jouw klant.

Bedrijven hebben grote moeite om nieuwe leads binnen te halen. Grote advertenties met cijfers waarom zij beter en goedkoper zijn hangen in elke grote stad. Maar om mij te overtuigen tot koop
ben ik helemaal niet geïnteresseerd in deze cijfers. Ik wil weten wat jouw verhaal is en waarom jij dit product verkoopt. Alleen dan zie ik meerwaarde in aanschaf. Zeg nou zelf, zou men Apple kopen als Steve Jobs niet de afgelopen jaren zijn verhaal keer op keer met de wereld deelde?

Wij mensen zijn visueel ingesteld en door dit te verbinden aan onze gedachten kunnen we de meest unieke producten voorschotelen. Make something happen. Go!

 

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>